Friday, February 1, 2013

Korea : Runningman dan K-pop

Assalamualaikum
Salam Sejahtera

sejak beberapa bulan ni aku boleh dikatakan tersangkut dalam ribut trend korea, musik korea, drama korea, program korea, orang korea, bendera korea, nama korea, kucing pun korea...pergh~

aku tak berapa nak layan sangat korea ni (dulu), tapi ada juga yang best pasal diorang ni, sekarang aku tak cerita pasal vocal band korea yang tak berapa nak vokal ni...tapi lebih kepada satu hip-dop duo di korea

sumbat dari google

hip-hop duo terdiri daripada Kang Garie dan Gil..pergh..suara Gil ni jenis serak basah camtu, ada sikit cam Ramli Sarip, cuma genre musik berbeza...tapi memang best, Garie pula bahagian rap, lirik beliau memang pergh....memang bagus.

aku kenal diorang ni sebab aku tengok Runningman, variety show di korea, lawak juga la diorang dalam program ni, jadi aku sangkut dalam ribut korea sebab runningman, tapi runningman ni memang femes dah pun, dah dekat dua tahun dah berjalan dan masih kekal.


pergh...memang best~

No comments:

Post a Comment