Sunday, January 27, 2013

lagu, dan semangat

Assalamualaikum
salam sejahtera

malam ni aku tak dapat nak tidur, lebih2 lagi bila aku boleh meng-online-kan diri~ peh~ laju ja jari ni klik2. tapi aku bukan masuk benda bukan2 okay~ aku layan lagu two steps from hell~

peh~ semangat woh~ kalau korang suka lagu epic2 yang buat meremang bulu roma tu, yang buat rasa semangat semacam, yang terus nak pergi berperang tu, hah! aku cadangkan diorang ni, memang lagu yang diorang compose power la~

kalau aku agak2 nak semangat nak training, aku konfem layan lagu ni dulu.

duduk diam2.
tutup mata.
tenangkan fikiran.
dengar lagu diorang.

dah agak naik semangat tu baru leh traning gila2~ haha 
(aku suka seni mempertahankan diri, tapi tak suka gaduh)

layan luk!!

Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment