Saturday, January 26, 2013

Kembali ke papan kekunci

Assalamualaikum
salam sejahtera

lama.
sangat lama
tersangat la lama.

aku tak tulis sesuatu yang baru dalam blog yang kecil lagi hina dina ini(cheawwah~)

ni kali bukan kes takda idea atau malas ni! tapi dek kerana kekangan saluran untuk menmpah idea yang penuh dikepala~ huahhaha~ tapi apa-apa pun aku disini dan kembali!! tapi tidak lah sampai 1 hari 1 post. kalau buat camtu ada mati kering juga kepala aku, dan juga bertebaran la idea-idea yang tak boleh pakai.

jadi...pertama sekali, semestinya update atau perkembangan tentang diri aku dulu
(blog aku! aku punya suka la nak syok sendiri!hahaha)

ehe~ jangan marah ar~ aku blur2 ni, jadi mesti aku cerita benda yang dah terjadi dulu~
tapi sebab ada banyak, jadi aku tak cerita sekarang. hahaha!

lepas ni aku akan cerita~ banyak~ jangan bimbang jangan takut~ hoho~

untuk sekarang~ jaga diri jaga hati~ ohhoho!

Assalamualaikum~

No comments:

Post a Comment