Monday, December 5, 2011

Realiti seorang pelajar universiti

INI PERASAAN SEORANG ORANG.

Assalamualaikum~
selamat sejahtera~
good morning and good night!! 
wuih~ 
besanya time camni memang masih awal lagi untuk ramai orang..especially student...macam bru jam 9 sekarang nih....haha...sebenarnya aku rancang nak tido awal malam nih, tapi ada masalah la plak~ jadi tak dapat nih nak tido...msalah apa? oopsss~ masalah peribadi dan kerja takkan menggangu masa tido aku k~ haha
nih lah masalah yang berkaitan dengan kesihatan nih....memang buat tido terganggu oh~huhu~
jadi sebab aku tak boleh nak tido, aku merajinkan diri mengisi entry baru di bulog buruk nih~ haha

"bukan cam kamu, duduk di u, aku nih pa ada??"
"tengok budak u bercerita, kita ni pa ada??"
"kamu ja la paling pandai, kan student u~"
"kamu la ada masa depan, bukan cam aku x masuk u~"

Seriously, mesti kmurang pernah kena ayat2 camni dari member kmurang kan? sama2 study di sek. menengah, dah abis exam, kmurang dapat rezeki lebih masuk universiti, kawan kmurang plak terkandas...
pastu mula keluar ayat camni dari mulut diorang...dan konfem jugak klau dah berkali2 asyik benda yang sama diorang cakap, kamu pn pandai fedup jua kan? hhoo~

kadang2 tuh, aku terasa hati jua dengan ayat2 camni keluar dari mulut member yang sama berjuang2 dalam hidup nih...sepertinya satu kesalahan pulak bila melanjutkan pelajaran ke tahap lebih tinggi...
huh~ member..pliss la, law korang rasa hancur dengan hidup korang, tak payah la nak condemn hidup orang lain k?tau tak menyakitkan hati tu? bukan aku masuk universiti ni tuk saja sakitkan hati korang..tapi untuk ubah hidup aku yang sedia2 lebih parak dari hidup kmurang tu~ (hoh~ itu emosi yang menaip tuh!)

ok2...tarik nafas...lepas...k relax2...kmurang pun relax juga~

dikaki tertera sedikit nota : ya..post yang tergantung ini memang disengajakan~ korang nak baca, bacalar...korang ada pengalaman sendiri, kita kongsi kat komen mengomen tuh...korang tak suka? padulik pa saya?! hahaha!

No comments:

Post a Comment