Sunday, December 11, 2011

Sekarang 9, lepas tu 19, 90, 900 pastu 990..akhirnya 1990!!!!

Assalamualaikum!
Salam Sejahtera kmurang!!!

aku rasa happy nih!! (knapa pla mamat ni cmni? stress ke apa?)
nak taw?? for the first time..i got 9 follower!! hihi~
happy sgt la aku kan???? haha...
bukan pa...tapi aku menghargai sangat mereka2 ni...jadi entry ni aku dedicated untuk 9 yang pertama ni..hihi

yela...bukan aku nak tunjuk pa2 pun..cuma, bila dah ada follower beriban ni, dah tak heran kalau bertambah follower,sebab kita tau blog kita ada tarikannya...tapi bagi blogger baru cam aku nih, punya follower dan reader tuh means blog aku ada sesuatu yang worthy untuk orang baca (ataupun memang takda)
benda nih buat aku  jadi semangat nak terus blogging, sememangnya aku buka blog pun sebab suka-suka, berkongsi perspektif hidup, mencari rakan dan sahabat,

Jadi kat sini, aku nak cerita la sikit...antara aku dan 9 follower nih... hihi!!


this girl is my first follower...hihi~ dia nih blogger dari sarawak..sama2 study di tempat yang sama dengan aku. aku suka blog dia, sweet ja nih.. hihi...

Naurah Nawwarah


ni pulak gadis selangor yang banyak tolong aku dalam blogging stuff ne...dia yang banyak bagi tunuk ajr kat aku, suh join itu, ini...buat itu ini...hihi...kira sifu pun ada la jugak...and walaupun dia lagi senior dari aku sebagai blogger, tapi dia tak kedekut ilmu tau..hii...thx to u gadis selangor..hohoo~

Fadzmie mohamad


aku suka blog dia nih! entry2 dia memang best lar...and dia pun antara blogger yang bagi aku, hebat...hihi..


Khalila


haha.....ne pemilik blog yang comel lotey...blog dia pun secomel orangnya...tp kalau cakap tulis pun tak guna kan, baik korang check it out...hihi~

Izwan


dia ni blogger group WSB..hihi...WSB?? kalau nak tau, cari ja picture wsb dalam blog ni...then korang tau la pa tu wsb..hihi~

YNA


ni pla blogger yang best kalu korang suka makan, kenapa? sebab entry dia banyak tentang tempat2 makan, hehe...aku suka, kalau ada peluang, aku nak gi tempat yang dia tunjuk tu..hoho..tapi pitih la jadi halangan sekarang ni T-T

Schaza


blog polka dot!!! and purple~ aku tau dia suka suju..haha...aku kurang dengan k-pop, tpi kalau korang minat k-pop, rasanya dia ni sama cam korang..hihi~

Eyra


um..dia kata prvate online diary, tp...aku kenalkan jugak la kat korang...hihi...

Cik Atiera

hah! cik ni mesti dah ramai yang kenal kan???? hehe.....aku taw ttg dia ni, sebab cik NN ajak aku join segmen dia ni, aku join je la....blog dia pun best...

hehe...semua pun best la bagi aku kan???  thx to my first 9 follower...hehe...

dikaki ni ada nota lah~ : aku tak exaggerate okay...hehe~



1 comment: