Saturday, November 19, 2011

Thursday-Bachok,Rythm beach(pantai irama)

Assalamualaikum, Selamat sejahtera~
perkara yang kita tak jangka merupakan benda paling seronok untuk kita lakukan.

Its about being flexible. avoid being rigid.

ini apa yang pensyarah aku bagitau...aku setuju dengan statement nih...ok2...nampak sangat off topic dari apa yang korang nampak di atas kan? haha...besa lah untuk melilau sekejap...

----------------- due date movie di laptop sebelah aku ------------------------

okeh! bachok....kenapa dengan bachok? sana ada pantai irama...okeh...kenapa dengan pantai irama nih?
pantai nih salah satu tarikan di bachok nih, terletak lebih kurang  1km dari bachok, pantai nih memang best la kalau nak wat event sebab pantainya yang agak luas, siap dengan facilities yang perlu untuk pelancong yang datang ke sini, aku dengan member2 tak plan pun datang ke sini, dan sebab tak plan tu lah jadi best...haha~
kalau aku nak cakap pasal kecantikan nih, konfem susah nak bayang kan? jadi aku bagi korang tengok, bagi ada feel cam aku feel..(dah aku suka pantai,feelnya mesti la best..haha)

aku dan member,semua perantau dari seberang laut

lawa kan? lawa kan?

terimah kasih kat tuan punya kamera..hoho

pantai irama

apa nak dikata? kami suka enjoy~ haha~

sebenarnya ada lagi tempat best disini, mudahnya korang g check kat portal md bachok lar...hehe
sokong industri pelancongan negara~

ktorang ada jugak pergi tempat lain cam pasar malam tok bali, besar woh...dari kasut ke nasi kerabu ke seluar dan baju sehinggakan budu dan ikan dan sotong pun ada, sebab kawasan nih cuma berdekatan dengan jeti..emm..aku lupa nama jeti tuh, dan takda pla nak amik gambar kat situ, ke-siok-kan layan bundle nih (aku suka bundle,haha) harga pun boleh tahan murahnya, kalau pandai cari, konfem dapat yang berkenan di hati,..haha

di nota yang berkaki ini : next time aku raun2 dimana2, aku pastikan ada jugak gambar tuk korang eh? jangan bimbang, aku mana leh lepaskan peluang nak jeleskan kmurang nih..haha~

2 comments:

  1. huhuhu... lawa.. >_<


    cantikla laut.. langit.. Astagfirullah.. smua ciptaan allah~

    ReplyDelete
  2. yes ! pntai tu nmpak bersih sgt3 .. subhanallah ..

    ReplyDelete