Sunday, October 23, 2011

segment : Jalinan ukhwah bersama cik atiera

Selamat malam!! eh~ ka selamat pagi???
~assalamualaikum~
lma jua si aku tak update entry kan?
ni kali aku ditarik oleh seorang gadis..??hah~
bukan cam kmurang pikir k~
si gadis nih menarik aku kedalam seseuatu yang kiranya menarik minat aku selaku budak baru dalam blogging nih...tenkiu gadis selangor !!!



hmm~ aku tau..aku tau...sememangnya kmurang heran dgn tahap kekiutan banner nih~
tak macam aku pun kan? sebab bukan aku yang punya nih~ haha~
tapi nih segmen yang aku rasa bagus lah untuk erat silaturahim dengan orang lain a.k.a blogger sekalian~ jadi aku teruskan ya? (ah! maw g tanya~ teruskan saja bha!)



nama : mohd saiful azrie
nama lain : epul,cepul,azrie? 
umur : dengan bangga,21!! boleh menentukan masa depan negara dah~(mengundi la~)
pertama kali tengok dunia : 28 mac
belajar kat na? : uitm kb, kelate
kursus? : pengurusan perniagaan~ pemasaran! 
asal blogger : sabah!! yeah!!! 
aku rasa hobi? : pesbuking, blogging, main2, gitar!! musik!!!! wargh!!!!
warna yang ku gemar? : hitam , biru , merah , macam semua aku suka la~ haha
cita2 : pro marketer~ dalam proses~

hmm~ tu ja kali, kalu nak lebih? boleh saja~ tapi nanti la k? hehe~
nak join menda nih? klik banner tu dan sampai la ke destinasi

sapa aku nak tag?

sekian la kisah~ haha~

9 comments:

  1. hyee!!!!
    thanx sudi joined segment Aien!! :D

    salam perkenalan! salam jalinan ukhwah!!! <3

    ReplyDelete
  2. hye!!!!!!! thx gak sbb knalkan segment tu~

    ReplyDelete
  3. nn : bgs la bg gadis, ke nk aku pggle makcik? haha
    telaga putih : thx sudi singgah~
    Yna : lamat nemu nuan~ (btul ka ne? hehe~)

    ReplyDelete